Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Det du ... - 29 augusti 2013 16:43

Hej bitches! ;). Idag blir det en tråkig städdag, tyvärr. . . Men men, det måste göras. Belöningen är så värt det liksom, man får ett fint och fräscht hem & man sj känner sig automatiskt så mycket fräashre... eller vad säger ni?! ;)

 

Är ni äckliga typer som trivs i kaos & smuts eller är ni rena och fräscha som jag är? Låt mig få veta, vore intressant att veta om ni lever som människor eller som äckliga små grisar! :D

 

En sak som jag hatar... Är fjortisar! Inte personerna i sig oftast men deras "stil" och beteende... Ew!! Så falska, snacka ba en massa skit & sminkar sig som bajskorvar/clowner... hihihi, sant ju ;).

 

Btw, minns ni när jag bloggade förut om vikt, människor som är fula & feta osv?! Ja, det ska jag ta en annan gång, ett litet djupare inägg ;). Om ni inte minns det så är det ba o kolla längre ner på mina inlägg liksom, inte svårare än så. Jag hoppas att ni inte är så pass korkade så ni inte kunde lista ut det, för de vore ju tragiskt... right?!  ;)

 

Aja så ska man dra sig. Ska städa tänkte jag och sedan duscha och bli lika snygg, fin och fräsch som vanligt ;). / Love Piink   





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards