Alla inlägg under februari 2010

Av Det du ... - 27 februari 2010 12:45

Hej bloggen!
Ska jag, eller ska jag inte? . . .
Det är det som är frågan . . .


Jag har shoppings förbud av min mamma i en månad :'( ...
Men jag funderar nästan på att göra det iallafall?
Hmm vet faktiskt inte, det vore fel med tanke på att jag inte får göra det...
Men det är ju så frestande?! :/

Min kompis tycker att jag ska göra det, men det får vi vänta och se med den saken ;) .

AJ!! Min fot har somnat... Aj aj aj! . . .
Jag hatar när det händer, eller vad tkr ni? . . .


Haha aw min syster vill att jag ska länka henne här på min blogg. Men nej inte än, har inte tillräckligt med många läsare . . . Måste få 20 + läsare för att ens börja fundera på att länka hennes blogg.

Men nu ska jag gå. Ska sminka mig och göra i ordning mig.
Måste bli oemotståndligt vacker som vanligt ;) .
Haha det är jag ju redan, men endå ;) .


Bye! /Love Piink.

Av Det du ... - 25 februari 2010 23:31

Hej alla bloggare där ute!
Idag har jag haft en lång, tråkig städ dag . . . Men den var ju inte helt
värdelös, man fick ju lagom långa pauser då & då.
När jag bland annat kollade på Ghost Whisperer. Love it!   
Brukar ni kolla på det eller? ;)


Det jag vill också säga saker som jag dissar.

Love Piink dissar:
*Falska människor!
*Fjortisar.
*Billiga människor

Seriöst, palla med falska människor som inte kan va sig själva?! :S . Haha
orka leka någon annan, ta och väx upp lite va! ;)

SLUTA VARA SÅ SVAGA & TA TAG I ERA LIV TACK!

För ni kan väl inte må så bra när ni håller på sådär, viker ut er själva, sminker er värre än clowner eller falska människor som inte står för det dom gör & säger? . . .

Jag gillar inte äckliga fjortisar som inte ens kan sminka sig, seriiiöst!!
Vissa av er beteer er till & med som horor! Skäms ni inte över er själva eller?!
Hallå liksom?! Skaffa lite självrespekt tack!!

Billiga människor som viker ut sina kroppar hur som helst/ hur mycket som helst . . . Har ni inge skam i kroppen eller?! Hur billig & äcklig får man va egentligen, att vika ut sig t.ex via internet osv? . . .

Aja, har man inte självrespekt och är man korkad så är man det, då gör man tyvärr såna grejer . . .



Aja det var allt från mig idag. Glöm inte att ha lite självrespket & självförtroende och lär er sminka, precis som jag ;) . Så kommer ni må mycket bättre. Lär er att älska er själva så som jag älskar mig själv! ;) :*

/Love Piink!   

Av Det du ... - 23 februari 2010 23:54

Hejsan alla.
Visste ni att jag har tröttnat på att umgås med vänner/kompisar?
Varför? 
Jo för dom är jobbiga och tar all min energi genom att vara negativa och så gnälliga och jobbiga! :S. Seriöst, jag dissar er STORT!! . . .
Sen så måste jag ta itu med mig själv och mitt liv.
Fungerar jag så kommer ni inte heller fungera eller klara utan mig ;).
Därför måste jag ta hand om mig själv först och främst.


M, C, C & O är lätt undantag för mig! ;)  


Ni betyder mycket för mig!

 Resten pallar jag inte med, ni e ba för mkt :S . Haha sorry för att jag är ärlig, men jag är en ärlig människa. Jag gillar inte falska människor som ba ljuger ;).
Det tror jag inte heller att ni gör hoppas jag? . . . Ja om ni nu
har lite vett i hjärnan så att säga ;) .

Men nu ska jag gå. Bye! /Love Piink. :)

Av Det du ... - 23 februari 2010 16:15

Hej bloggen! Jag vill att ni ska veta att jag har en till blogg, en annan där jag inte är lite små anonym, där jag är seriös och inte alls bitchig.
Men jag har insett att det är inge roligt att va seriös och snäll jämt . . .
Pga mitt utseende så förväntar folk sig och antar att jag är snäll som en ängel . . . Men Guess what? Jag är lite less på att alltid visa dom bästa sidorna hos mig. Därför skapade jag denna blogg, för att underhålla mig själv och er samtidigt som jag är ärlig och står för det jag säger.

Så folk inte miss uppfattar mig:
Jag ser väldigt snäll och trevlig ut utseende mässigt, nästan som en ängel har flera sagt, just df förväntar folk sig att jag ska va snäll och trevlig . . . Jag är snäll och ängla aktig i verkligheten, kan även va dryg ibland och säga dryga kommentarer men det är inte alla som förstår mig och dom gillar helt enkelt inte den bitchiga sidan av mig.
Så man kan säga att ibland är jag en bitch, och ibland en ängel.
Men vi kan kalla det för en bitchig ängel ;) .

Men här i blogg världen, har uppskattar mina kära läsare min bitchiga men ärliga sida.
Jag har redan fått 2 "fans." Haha so cute!
Skönt att få ut sin bitchiga och "kaxiga" sida här på bloggen ;) .


Jag uppskattar och älskar att få trevliga kommentarer och människor som följer min blogg, tack! Ni ska veta att jag även följer eran blogg ibland!

Haha sorry detta var ett långt icke bitchig inlägg xD . Men ibland kommer min "fina
" sida visa sig fram, men jag ska se till så att det inte blir för mkt och/eller för ofta. 
Nej men nu ska jag gå. /Love Piink. ;)

Av Det du ... - 23 februari 2010 02:41

 Hej bloggen. Nu har vi kollat klart på filmen, käkat chips o dipp och druckit Pepsi Max. Jag åt också lite choklad, muums!

Vi kollade på Hannah Montana the movie för min systers skull, jag offrade mig för  henne ;). Ops det var ovanligt, jag är ju den själviska typen. . . :O
Well, ibland kan man väl få va snäll o göra ngn god gärning, right?
Fast jag gjorde inte detta helt "gratis" utan nästa gång så är det min tur att välja film, så helt osjälvisk är man ju inte ;) .

Man får väl leva upp till sitt rykte, riight? ;).

Men va har ni gjort ikväll då? Kommentera gärna, ja kommer o va snäll :D . Kanske . . . Vi får se om ja känner för de eller inte, haha! Neej då, jag kan nog ta lite hänsyn ;).

Aja nu ska man ju draa. Vill inte tråka ut mina kära läsare med en massa onödigt snack :). Byee! /Love Piink.   

Av Det du ... - 22 februari 2010 22:22

Tja bloggen! Tänkte ba blogga liite snabbt. Det är kaos här hemma och totalt äckligt :S. Jag känner mig äckliig också, eeww... Men aja ja ska inte gnälla nu vill ba säga att vi ska plocka undan lite saker (jag och syrran) och göra chips och dipp och dricka Pepsi Max, muums!   . Vi ska även se på film så klart, vilken film vet jag inte pga vi inte har bestämmt ännu men det får vi se :D

Förresten så har jag lov nu, hihi ^^ .
Imorgon får vi ta itu med detta, städa diska & duscha, det är det som måste göras. Jag som inte tkr om att städa, men måste man så måste man =/.

Aja som ni märker så var ja inte speciellt elak eller bitchig nu, haha. Kände inte riktigt för de just nu. Men vi hörs och kommentera gärna ;) . Puss puss :*. /Love Piink.

Av Det du ... - 22 februari 2010 15:45

Jag är självisk!
Hej bloggen! Jag vill ba säga att den som tror eller förväntar sig att ja ska va osjälvisk har så fel och kommer bli grymt besviken ;). Att va självisk är min grej. Så är det bara, lev med det! Fast idag har jag gjort osjälviska grejer... It´s so not my style! :S

Jag har växt upp.

Jag vill påpeka en sak, när ja skrev i min blogg här igår "daah" så ni vet, jag överdrev lite där och jag brukar inte säga "daah." Jag gjorde de förut när jag va typ 14 år, haha so cute! Men nu har man ju växt upp och blivit mognare :).

Du är inte värd mig.

Förresten så kan jag passa på och säga till en tjej: Du är verkligen inte värd min uppmärksamhet, du e ba för mycket och jag orkar inte med dig längre! Skyll dig själv det är du som har orsakat detta, inte jag ;).

Nä men nu ska jag gå vet inte vad jag ska blogga om mer, men va inte oroliga jag kanske bloggar senare igen ;) . Bye! /Love Piink!

Av Det du ... - 22 februari 2010 01:07

Hejsan alla där utee! Gissa vad?. . . Detta är mitt första inlägg, kul! ^^

Så se till att välkomna mig så blir ja glaad, jag e ju ny här :).
Här ska jag visa den mindre snälla sidan av mig och visa mer den elaka, bitchiga sidan av mig ;) . Kanske inte så super elak då, ja menar ja ska ju inte ljuga, daah liksom! Jag ska va ärlig o ba säga va ja tkr o känner ^^ .
Men ja kommer inte alltid o va bitchig, ba ibland när ja känner för de liksom, för ja vill inte hålla det för mig själv. Jag vill att ni ska veta hur jag är när jag är mindre snäll o trevlig helt enkelt ;) . Men glöm inte, ja e inte falsk, jag e bara mig själv! ;)

Förresten så kan ALLA fula & äckliga fjortisar dra härifrån, vill inte ha er här i min fiina blogg! ;) .

Vet inte va ja ska skriiva mer, men ja hör av mig o ska blogga så fort ja kaan o kommer på ngt o blogga om.

/Mvh Love Piink!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards