Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Love Piink love haters ;) .

Av Det du ... - 15 mars 2010 19:20

Hejsan alla där ute!


Hur mår ni då?
Inte för att jag bryr mig så mkt om hur ni mår, men aa . . .
Jag frågar ba de för o va lite "trevlig" hehe :P .
Idag har jag vart ute och shoppat! Läppglans & hårinpackning ;) .
Sen så har jag fikat med min lilla syrra   .
Haha så sööt är hon . . . Men hon kan va riktigt jobbig ibland också!
Men det är väl så det ska va med små syskon, riight? ;) .



Hahahaha vilken onödig kommentar jag fick!
Såhär skrev den fega typen som inte ens vågar skriva sin blogg address :S .


Eh, bitches?.. Ska du säga ! och nej, vi har inte saknat dig


utan dig = mycket underhållning & kloka ord

av .. Idag kl 14:19

Hahahaha snacka om underhållning?! Haha i just loove haters!
Dom är så dumma & underhållande på sitt sätt ;) .
Att dom ens orkar att lägga ner tid att skriva något så onödigt?!
Hon/Han verkar inte ha ngt liv iaf :S .
Hursomhelst, svar till dig lilla du:

Jag har väl inte sagt att jag inte var bitchig? Läs min blogg
din idiot så ser du att jag har valt att vara bitchig! Du är bara
så ute och korkad! . . .
Sen så finns det massa människor som är bitchiga förutom jag,
det borde du väl veta? Nej men vänta lite. . . Du har ju inge
vett i hjärnan, så hur kunde du då veta det? ;)
Men tydligen så har du saknat mig. Du vill ba inte erkänna det ;) .
Sen så är min blogg underhållande och samtidigt så dyker kloka ord upp nångång då o då!
Så du borde tänka på vad du säger lilla du ;) .
Och du, innan du öppnar din lilla käft så läs min blogg!
Du låter ju bara så korkad för du vet ju absolut ingenting om mig :S .

Aja det finns människor till allt... Så är det.
Men nu ska jag gå. Ska kolla på tv men min lilla syrra, hihi ^^ .
Ha det så bra!! P&K / Love Piink

 
 
Ingen bild

amandoua.bloggplatsen.se

22 februari 2011 20:22

vilka människor det finns, helt falska är dem! ;)

Det du ...

22 februari 2011 20:40

Haha jo jag håller med dig. . . Helt sjuukt! :O. Själv så gillar jag inte falska människor, som gör ALLT för att få uppmärksamhet...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Det du ... - 29 augusti 2013 16:43

Hej bitches! ;). Idag blir det en tråkig städdag, tyvärr. . . Men men, det måste göras. Belöningen är så värt det liksom, man får ett fint och fräscht hem & man sj känner sig automatiskt så mycket fräashre... eller vad säger ni?! ;)   Är ni äckli...

Av Det du ... - 28 augusti 2013 23:23


Hej Biitches! ;). Eftersom jag är intresserad utav smink & skönhet & sånt så tänkte jag lägga upp ett snabbt & kort inlägg, tihi. Vad det blir så får ni se ;).   Body Lotion från Victorias Secret, Coconut Passion ;). Den luktar SÅÅÅÅ gott!   . ...

Av Det du ... - 24 augusti 2013 22:41

Hejsan biitches! Love Piink här ;). I´m back! Sorry för jag inte har bloggat på typ 2 år . . .    Massa grejer har hänt som har gjort så att jag har tappat lusten. But I´m back och är bitchig som vanligt ;). Så nu så ska jag säga det jag har på...

Av Det du ... - 23 augusti 2011 17:04

Hej hej! Love Piink här såklart ;) .   jag tycker det är liite roligt mer er "haters" haha . . . För ni är seriöst så dumma. Självklart finns det människor som INTE vill vara fet och inte har valt det medvetet. Klart att jag vet att sjukdomar...

Av Det du ... - 22 augusti 2011 13:34

Hejsan! Det är eran Love Piink här! ;) . Seriöst... Jag är faktiskt såå besviken på er! Jag hade räknat med ert stöd och era kommentarer angående mitt förra inlägg . . . Men iofs så bloggade jag sent igår så aah...    Hur som helst, ni kan ...

Ovido - Quiz & Flashcards