Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Det är INTE acceptabelt att vara fel & ful!

Av Det du ... - 22 augusti 2011 13:34

Hejsan! Det är eran Love Piink här! ;) .

Seriöst... Jag är faktiskt såå besviken på er!

Jag hade räknat med ert stöd och era kommentarer angående mitt förra inlägg . . .

Men iofs så bloggade jag sent igår så aah... 


Hur som helst, ni kan göra ngt rätt nu o det är genom att hjälpa mig genom att kommentera min blogg såklart ;) . Visst, jag vet ju vad jag ska göra och inte göra åt den hära situationen . . . 

Men jag hoppas att ni stödjer & hjälper mig!


Jag vill också testa er & se om vi tänker likadant eller inte . . . ;)

Som sagt den som ger mig det bästa tipset/rådet får en läkning av mig!


Självklart kan ni vara anonyma också om ni vill det, hihi ^^ .


Aja, jag tänkte träna snart/om en stund . . . Dock är det tråkigt väder här.

Eeww, not Love Piinks style!


& ja, jag låter vädret styra mig till en viss del . . . 

jag menar, orka gå ut och promonera i det hära skit vädret?! -.-

HELL NO!!


Men jag ska fortfarande träna men det får dock bli inomhus . . .

Jag menar, palla sitta hemma & inte göra ngt och sedan bli fet...

EEWW!! Okej visst man ska väl inte va spinkig heller...


MEN DET ÄR INTE HELLER ACCEPTABELT ATT VÄLJA ATT VARA FET & FUL!


Aja ja ska gå nu. Glöm inte att kommentera min blogg nu bitches! ;) .

/ Love Piink

 
 
Camilla Larsson

Camilla Larsson

22 augusti 2011 15:09

INGEN ÄR FET OCH FUL

http://camillasreceptochcitat.bloggplatsen.se

Det du ...

22 augusti 2011 15:12

Alltså . . . Är du extremt korkad eller är det du som är blind? ;) . Något fel är det ju på dig...

KLART DET FINNS FETA OCH FULA MÄNNISKOR!
Såhär ser verkligheten ut. Väx upp tack och inse sanningen . . .

 
lisa

lisa

22 augusti 2011 18:04

kolla mitt nya videoklipp!

http://www.ekenberg.bloggplatsen.se

Det du ...

22 augusti 2011 20:22

Hej sötis! Hihi jag har redan gjort det.
Då vet jag vart jag ska vända mig till om jag vill ha en header ;)

 
Ingen bild

mmhhm

23 augusti 2011 15:52

gud! ingen är fet och ful! Går direkt ut från din blogg , läser inte mer , kommenterar inte mer och går aldrig in här mer på riktigt!!!!!!!! För du är inte shysst asså!! :@

Det du ...

23 augusti 2011 16:57

HAHAHAHA du är bra rolig du . . .
Nej men läs inte mer, jag har inte bett dig/tvingat dig att läsa min blogg heller :o
och jo... feta och fula människor finns, tyvärr :/ . Så är det bara. Jag skiter FULLSTÄNDIGT I OM JAG ÄR SCHYSST ELLER INTE! . . .

Detta är MIN blogg och jag bloggar om DET jag vill och jag SKREV sanningen... Om du inte förstår det så är det inte mitt problem iaf ;)

 
Ingen bild

..

24 augusti 2011 16:52

Mm .. Tack för jag är rolig ..
Nej , det har du inte men tänkt också på vad andra tycker .. tänk så känner någon sig ledsen nu för den tyckt den varit det kanske så sitter du där och skriver det finns fula och feta människor! DU just bara Du sårar andra människor! Men visst gör som du vill! Jag är iaf shysst när det gäller sånt där! Men om du säger åt mig att inte bry mig bry dig inte då om vad jag skriver! Om jag inte förstår naee .. det e nog du som inte förstår att du kanske sårar människor när du säger så! :(( Vadå ;) .. en flirt gubbe .. som omo du skoja va?? Hahahahahah naee ..

Det du ...

25 augusti 2011 12:12

Herre Gud vad du är störande! För det FÖRSTA så får jag göra vilka smilysar jag vill, så som: :) :( :@ ;) :'( :P :O osv... FATTAR DU?!

För det andra så är det inte mitt problem om JAG sårar dig. Sanningen gör ont, men det behövs att höras... Vill du inte bli sårad?
Inse sanningen och ta tag i det och sluta vara så fjantig genom att ge dig på mig . . .

Så enkelt är det :)

Jag gillar inte människor som faktiskt VÄLJER att vara feta och inte heller spinkiga . . .

Så enkelt är det. So deal with it ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Det du ... - 29 augusti 2013 16:43

Hej bitches! ;). Idag blir det en tråkig städdag, tyvärr. . . Men men, det måste göras. Belöningen är så värt det liksom, man får ett fint och fräscht hem & man sj känner sig automatiskt så mycket fräashre... eller vad säger ni?! ;)   Är ni äckli...

Av Det du ... - 28 augusti 2013 23:23


Hej Biitches! ;). Eftersom jag är intresserad utav smink & skönhet & sånt så tänkte jag lägga upp ett snabbt & kort inlägg, tihi. Vad det blir så får ni se ;).   Body Lotion från Victorias Secret, Coconut Passion ;). Den luktar SÅÅÅÅ gott!   . ...

Av Det du ... - 24 augusti 2013 22:41

Hejsan biitches! Love Piink här ;). I´m back! Sorry för jag inte har bloggat på typ 2 år . . .    Massa grejer har hänt som har gjort så att jag har tappat lusten. But I´m back och är bitchig som vanligt ;). Så nu så ska jag säga det jag har på...

Av Det du ... - 23 augusti 2011 17:04

Hej hej! Love Piink här såklart ;) .   jag tycker det är liite roligt mer er "haters" haha . . . För ni är seriöst så dumma. Självklart finns det människor som INTE vill vara fet och inte har valt det medvetet. Klart att jag vet att sjukdomar...

Av Det du ... - 22 augusti 2011 00:26

Hejsan alla där ute! Sorry för att jag inte har bloggat här på ett tag . . . Jag har haft annat för mig... En HEL DEL har hänt mig. Ja jag kan säga att sist jag bloggade här så hade jag faktiskt en pojkvän. Men inte nu längre . . . Varför?!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards