Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Hej Bitches! ;)

Av Det du ... - 14 mars 2010 20:22

Hej alla sötnosar och bitchees där ute! ;) .
I´m Back! :D .
Alltså . . . Som ni säkert har märkt så har jag inte

bloggat här så mkt, sorry!
Har ba inte pallat riktigt . . . Men aja de ska de bli ändriing på!
Angående sist. Jag shoppade visst iaf, hihi ;) .
Det är MINA pengar o ja gör vad fan jag vill med dom!
Oavsett vad min mamma säger/tkr om det osv . . .


Har ni saknat mig? Klart ni har ;) .
Utan mig = Inge underhållning & kloka ord ;) .
Jag köpte en mascara från Lumene. En lila sådan.
Det separerar fransarna och gör dom lite längre.
Passar bra för vardags smiink, med tanke på

att jag gillar dramtiska och stark intryck ;) .

Vad ska ni göra ikväll och vad har ni gjort idag?

Men nu ska jag dra miig. Pallar inte blogga mer. Vet inte ens vad jag

ska skriva nu :S . . . Men vi hörs!
Ha det bra bitchees ;) . Ciao! /Love Piink   

 
 
Ingen bild

..

15 mars 2010 14:19

Eh, bitches?.. Ska du säga ! och nej, vi har inte saknat dig

utan dig = mycket underhållning & kloka ord

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Det du ... - 29 augusti 2013 16:43

Hej bitches! ;). Idag blir det en tråkig städdag, tyvärr. . . Men men, det måste göras. Belöningen är så värt det liksom, man får ett fint och fräscht hem & man sj känner sig automatiskt så mycket fräashre... eller vad säger ni?! ;)   Är ni äckli...

Av Det du ... - 28 augusti 2013 23:23


Hej Biitches! ;). Eftersom jag är intresserad utav smink & skönhet & sånt så tänkte jag lägga upp ett snabbt & kort inlägg, tihi. Vad det blir så får ni se ;).   Body Lotion från Victorias Secret, Coconut Passion ;). Den luktar SÅÅÅÅ gott!   . ...

Av Det du ... - 24 augusti 2013 22:41

Hejsan biitches! Love Piink här ;). I´m back! Sorry för jag inte har bloggat på typ 2 år . . .    Massa grejer har hänt som har gjort så att jag har tappat lusten. But I´m back och är bitchig som vanligt ;). Så nu så ska jag säga det jag har på...

Av Det du ... - 23 augusti 2011 17:04

Hej hej! Love Piink här såklart ;) .   jag tycker det är liite roligt mer er "haters" haha . . . För ni är seriöst så dumma. Självklart finns det människor som INTE vill vara fet och inte har valt det medvetet. Klart att jag vet att sjukdomar...

Av Det du ... - 22 augusti 2011 13:34

Hejsan! Det är eran Love Piink här! ;) . Seriöst... Jag är faktiskt såå besviken på er! Jag hade räknat med ert stöd och era kommentarer angående mitt förra inlägg . . . Men iofs så bloggade jag sent igår så aah...    Hur som helst, ni kan ...

Ovido - Quiz & Flashcards