Alla inlägg under februari 2011

Av Det du ... - 22 februari 2011 19:00

Hejsan alla mina underbara fans där ute! ;)
Har ni saknat mig? Hihihi, klart ni har . . . ^^
Idag så har jag inte gjort något speciellt, boriiing! . . .

Men haha, har ni sett KISSIES blogg eller? Hon hänger ut en kille och påstår att han är gay när det troligen inte ens är sant?! . . . Jätte moget lilla gumman ;) .
Trodde hon hade växt upp en aning, men näää då... hon är lika omogen och blåst som vanligt ;) .

Sen så ville jag bara nämna att jag saknar min kära underbara pojkvän!   
Aw . . . Han älskar hela mig, t.o.m min bitchiga sida. . . ;) .
Dock så vet han inte om att jag äger en sånhär blogg, hihihi!
Han vet däremot min "riktiga" icke anonyma blogg, då jag inte visar den hära sidan av mig själv . . . men jag är självklart lika ärlig och äkta för det! ;)

Ja har inte så mkt mer att säga nu. . . så ska dra mig nu!
Bye alla mina fans! /Eran Love piink   

Av Det du ... - 19 februari 2011 21:12

Hejsan alla bitches och icke bitches där ute! :). Okej, det lät nog lite roligt . . . Haha, right? ;)  . Aja skitsamma! Nu till saken... Jag vill tipsa er om en bra film, hihi, så snäll som jag är! Klart att mina kära läsare ska få lite filmtips av mig ;) . Nu till saken . . . Som jag skrev innan så skulle jag kolla på en film! .
Den filmen heter Charlie St. Cloud (stavning?!) och det är en riktigt bra film . . . Måste dock varna att den fiilmen är lite sorglig... men bra är den ;).

Sen så till en annan sak... Haha jag har seriöst svårt med att slita blicken ur spegeln. . . Så SJUKT SNYGG JAG ÄR! Nej detta säger jag inte bara för att, det stämmer faktiskt ;) . Jag passar så sjukt bra i färgen rosa   .Nu vet jag inte vad jag ska blogga om mer, så jag tänker avrunda här! Bye bitches and icke bitches! ;) / Love Piink :)





Av Det du ... - 19 februari 2011 18:00

Hejsan . . . Minns ni mig? ;) . Klart ni gör, hihihihi! Nej men skämt-o-sido. . .
Förstår om ni har råkat ehm "glömma" bort mig en aning, buhu :( . Men men, ja har ba miig själv att skylla!! Ska blogga oftare nu, det lovar jag er mina kära läsare! Idag har jag gymmat. *Stolt* :D. Dom som inte tar hand om sig själva . . . SERIÖÖST det är bara SÅÅ sjukt´och tragiskt!! :S . Men nu så ska jag gå, ska kolla på film. . . Bye bye! / Eran favorit bloggerska Love-Piink ;)   

Ovido - Quiz & Flashcards