Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Kissie = OMOGEN!!

Av Det du ... - 22 februari 2011 19:00

Hejsan alla mina underbara fans där ute! ;)
Har ni saknat mig? Hihihi, klart ni har . . . ^^
Idag så har jag inte gjort något speciellt, boriiing! . . .

Men haha, har ni sett KISSIES blogg eller? Hon hänger ut en kille och påstår att han är gay när det troligen inte ens är sant?! . . . Jätte moget lilla gumman ;) .
Trodde hon hade växt upp en aning, men näää då... hon är lika omogen och blåst som vanligt ;) .

Sen så ville jag bara nämna att jag saknar min kära underbara pojkvän!   
Aw . . . Han älskar hela mig, t.o.m min bitchiga sida. . . ;) .
Dock så vet han inte om att jag äger en sånhär blogg, hihihi!
Han vet däremot min "riktiga" icke anonyma blogg, då jag inte visar den hära sidan av mig själv . . . men jag är självklart lika ärlig och äkta för det! ;)

Ja har inte så mkt mer att säga nu. . . så ska dra mig nu!
Bye alla mina fans! /Eran Love piink   

 
 
ame-lyn

ame-lyn

22 februari 2011 19:54

Kissie är inget annat än omogen, men jag ska inte säga något.
Hon spelar troligtvis någon hon inte är...
Hennes blogg är så fejk och helt ärligt föredrar jag äkta människor framför plastiga barbiedockor.

Du har en fin blogg förresten. :) <3

http://ame-lyn.bloggplatsen.se

Det du ...

22 februari 2011 19:56

Jo det har du verkligen rätt i! Jag håller helt och hållet med dig där :D . . .
Jag är anonym här och visar en annan sida av mig . . . Men jag är iaf allt annat än falsk och jag spelar inte ngn annan heller för den delen :). Nej jag gillar inte heller plastikdockor :P.

Tack så mkt! Ska kolla in din blogg sen :)

 
ema

ema

22 februari 2011 20:33

Varför är bloggen anonym för din pojkvänn? ?varför vet han inget?

http://fotomagazinet.bloggplatsen.se

Det du ...

22 februari 2011 20:37

För att ingen annan vet om den hära bloggen förutom min lilla syster? Grejen är den att jag hade inte bloggat i nästan ett helt år, kom på sen att jag hade kvar den bloggen och det var längesen jag bloggade senast . . .
Så ja, kände att jag ville börja om och fortsätta att blogga här :). . .

Jag ser ingen anledning till vf han ska veta om den hära bloggen? Han läser knappt ens min vanliga icke anonyma blogg och han vet ju redan allt om mig, så då kanske han inte bryr sig om att läsa mina bloggar... ^^

 
elinos

elinos

22 februari 2011 23:53

Hon tillhör inte ens mänskligheten. Tycker folk kan göra annat än att läsa hennes skitblogg. Har aldrig sett en sådan falsk och ointressant person. Vem är hon ens? Hon försöker ju bara va något annat än vad hon är. Hon smutskastar folk hon inte gillar, är det ett moget beteende? NEJ! Hade jag träffat henne i verkligeheten hade hon fått höra om hur jävla patetisk hon är!

mvh Elina=)

http://elinos.bloggplatsen.se

Det du ...

22 februari 2011 23:58

Haha oj, här fick man en kommentar ifrån som är allt annat än Kissies fan ;) . Bra det, jag gillar inte heller henne . . .

Det stämmer verkligen, hon smutskastar folk hon inte gillar, oavsett om hon känner den personen väl eller inte, om det är något ex eller om det är hennes föredetta vänner och så vidare... och idag hade/har ju en rejäl bloggpaus, vilket hon i vanliga fall INTE brukar ha . . .

Hon gör allt för att få uppmärksamhet och sägs att hon är väldigt annorlunda i verkligheten. . . men jag tvekar faktiskt... hon verkar liksom vara falsk på ngt sätt, även IRL?

Sen så tkr jag att hon kan skippa att fylla på läppar, fixa till näsan och operera sina bröst och hålla på sådär på det sättet. Det märks ju bara hur dåligt självförtroende hon har!

 
Sara

Sara

23 februari 2011 08:43

hahahha, du verkar ju själv vilja vara precis som henne -.-'

läste ditt inlägg ''en bitchig ängel? ;)''
Typ så fungerar ju kissies blogg också.
Du är antagligen en 13 årig liten tjej som vill se ut som kissie till 100% men tar ut din avundsjuka i hat istället.

Om detta är en annan sida av dig själv som du påstår, så borde du visa det i verkligheten och inte på en rosa blogg med massa onödiga och omogna åsikter. Gör du inte det är allt du säger falskt ;)

http://superkotten.bloggplatsen.se

Det du ...

23 februari 2011 16:41

HAHAHAHAHA!! Du är bra rolig du ;). Jag... VILJA VARA SOM HENNE?! Märks att du verkligen inte känner mig. . . Om jag vill vara som någon, alltså SER UPP TILL NÅGON så SÄGER/SKRIVER JAG DET!! Jag håller inte på och kränker och trycker ner människor som jag ser upp till eller i ditt fall som du kallar för ehm "avundsjuk" på . . .

Sen så skrev jag det inlägget för ett bra tag sen, men det stämmer in! Jag är både och, alla har både goda och onda sidor i sig, vad är det som är SÅÅÅ KONSTIGT med det?! :S :S .

Tro mig, jag visar det i verkligheten lite smått, men inte extremt. . . Vet du varför? Jo, för att den goda sidan i mig (som btw är starkare) låter det inte den bitchiga sidan ta allt för mkt plats! Därför är denna blogg så bra för mig, då jag kan skriva precis vad jag vill, det jag känner osv. . . Det jag inte lyckas få ut IRL pga min allt för goda sida!!

Gör det mig till falsk?! Well lilla gumman . . . då vet du verkligen inte vad ordet FALSK betyder! ;) .

Sen så en sak till... det finns INGENTING att vara avundsjuk på när det gäller KISSIE! Ja, förutom när hon shoppar dygnet runt och har råd med det . . . Det vore faktiskt nice ^^ .
Men annars så, nää... finns inget som heter avundsjuka för min del ;) . Sen så är jag glad på ett sätt att jag inte kan shoppa dygnet runt, för då hade jag antagligen blivit beroende av det då jag älskar smink, skönhet osv! Så nej, här finns det ingen avundsjuka när det gäller KISSIE ;)

 
wjhtgf

wjhtgf

23 februari 2011 11:43

Asså synd att du gick in på kissies blogg nudå..
Då får du virus , trojan heter det , det är det värsta viruset. .

http://egtf

Det du ...

23 februari 2011 16:34

Jo jag har hört det... men jag har inte fått något virus :)

 
Hej!

Hej!

23 augusti 2011 15:42

Men vadå! .. kanske jag inte heller gillar henne men vad! Inte behöver man väl skriva på bloggen '' jag hatar kissie '' typ .. håll det inne i dig själv .. vadå ska jag skriva på min blogg att din är fejk! Man för blogga om vad man vill! Kissie kanske inte är helt så .. ja du vet .. men hon skriver om det hon vill! Och det är precis det man får! Fritt land!
:) Tänk på det också!
Jag vill inte verka dum så klart! För du har en fin blogg! :) Läs min och kommentera också! :) Eftersom jag har gjort det två .. eller mer gånger på din :) Ville inte verka dum med kissie så du vet! Sorry om jag typ lät lite arg eller sur och så! :) Ha en bra dag!

http://Mylifedreams

Det du ...

23 augusti 2011 17:02

Nu har jag också kommenterat din blogg så att du vet det. Så nu vet du att jag svarar här också... Det med Kissie har jag redan svarat på när jag kommenterade din blogg.

Bra att du inte är sur på mig då ;)
Ha en bra dag du med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Det du ... - 29 augusti 2013 16:43

Hej bitches! ;). Idag blir det en tråkig städdag, tyvärr. . . Men men, det måste göras. Belöningen är så värt det liksom, man får ett fint och fräscht hem & man sj känner sig automatiskt så mycket fräashre... eller vad säger ni?! ;)   Är ni äckli...

Av Det du ... - 28 augusti 2013 23:23


Hej Biitches! ;). Eftersom jag är intresserad utav smink & skönhet & sånt så tänkte jag lägga upp ett snabbt & kort inlägg, tihi. Vad det blir så får ni se ;).   Body Lotion från Victorias Secret, Coconut Passion ;). Den luktar SÅÅÅÅ gott!   . ...

Av Det du ... - 24 augusti 2013 22:41

Hejsan biitches! Love Piink här ;). I´m back! Sorry för jag inte har bloggat på typ 2 år . . .    Massa grejer har hänt som har gjort så att jag har tappat lusten. But I´m back och är bitchig som vanligt ;). Så nu så ska jag säga det jag har på...

Av Det du ... - 23 augusti 2011 17:04

Hej hej! Love Piink här såklart ;) .   jag tycker det är liite roligt mer er "haters" haha . . . För ni är seriöst så dumma. Självklart finns det människor som INTE vill vara fet och inte har valt det medvetet. Klart att jag vet att sjukdomar...

Av Det du ... - 22 augusti 2011 13:34

Hejsan! Det är eran Love Piink här! ;) . Seriöst... Jag är faktiskt såå besviken på er! Jag hade räknat med ert stöd och era kommentarer angående mitt förra inlägg . . . Men iofs så bloggade jag sent igår så aah...    Hur som helst, ni kan ...

Ovido - Quiz & Flashcards