Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

En bitchig ängel? ;)

Av Det du ... - 23 februari 2010 16:15

Hej bloggen! Jag vill att ni ska veta att jag har en till blogg, en annan där jag inte är lite små anonym, där jag är seriös och inte alls bitchig.
Men jag har insett att det är inge roligt att va seriös och snäll jämt . . .
Pga mitt utseende så förväntar folk sig och antar att jag är snäll som en ängel . . . Men Guess what? Jag är lite less på att alltid visa dom bästa sidorna hos mig. Därför skapade jag denna blogg, för att underhålla mig själv och er samtidigt som jag är ärlig och står för det jag säger.

Så folk inte miss uppfattar mig:
Jag ser väldigt snäll och trevlig ut utseende mässigt, nästan som en ängel har flera sagt, just df förväntar folk sig att jag ska va snäll och trevlig . . . Jag är snäll och ängla aktig i verkligheten, kan även va dryg ibland och säga dryga kommentarer men det är inte alla som förstår mig och dom gillar helt enkelt inte den bitchiga sidan av mig.
Så man kan säga att ibland är jag en bitch, och ibland en ängel.
Men vi kan kalla det för en bitchig ängel ;) .

Men här i blogg världen, har uppskattar mina kära läsare min bitchiga men ärliga sida.
Jag har redan fått 2 "fans." Haha so cute!
Skönt att få ut sin bitchiga och "kaxiga" sida här på bloggen ;) .


Jag uppskattar och älskar att få trevliga kommentarer och människor som följer min blogg, tack! Ni ska veta att jag även följer eran blogg ibland!

Haha sorry detta var ett långt icke bitchig inlägg xD . Men ibland kommer min "fina
" sida visa sig fram, men jag ska se till så att det inte blir för mkt och/eller för ofta. 
Nej men nu ska jag gå. /Love Piink. ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Det du ... - 29 augusti 2013 16:43

Hej bitches! ;). Idag blir det en tråkig städdag, tyvärr. . . Men men, det måste göras. Belöningen är så värt det liksom, man får ett fint och fräscht hem & man sj känner sig automatiskt så mycket fräashre... eller vad säger ni?! ;)   Är ni äckli...

Av Det du ... - 28 augusti 2013 23:23


Hej Biitches! ;). Eftersom jag är intresserad utav smink & skönhet & sånt så tänkte jag lägga upp ett snabbt & kort inlägg, tihi. Vad det blir så får ni se ;).   Body Lotion från Victorias Secret, Coconut Passion ;). Den luktar SÅÅÅÅ gott!   . ...

Av Det du ... - 24 augusti 2013 22:41

Hejsan biitches! Love Piink här ;). I´m back! Sorry för jag inte har bloggat på typ 2 år . . .    Massa grejer har hänt som har gjort så att jag har tappat lusten. But I´m back och är bitchig som vanligt ;). Så nu så ska jag säga det jag har på...

Av Det du ... - 23 augusti 2011 17:04

Hej hej! Love Piink här såklart ;) .   jag tycker det är liite roligt mer er "haters" haha . . . För ni är seriöst så dumma. Självklart finns det människor som INTE vill vara fet och inte har valt det medvetet. Klart att jag vet att sjukdomar...

Av Det du ... - 22 augusti 2011 13:34

Hejsan! Det är eran Love Piink här! ;) . Seriöst... Jag är faktiskt såå besviken på er! Jag hade räknat med ert stöd och era kommentarer angående mitt förra inlägg . . . Men iofs så bloggade jag sent igår så aah...    Hur som helst, ni kan ...

Ovido - Quiz & Flashcards