Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Det du ... - 24 augusti 2013 22:41

Hejsan biitches! Love Piink här ;). I´m back! Sorry för jag inte har bloggat på typ 2 år . . . 

 

Massa grejer har hänt som har gjort så att jag har tappat lusten. But I´m back och är bitchig som vanligt ;).

Så nu så ska jag säga det jag har på hjärtat mitt <3. Jag är TRÖTT på falska jäävlar. Är ingen skillnad på er eller horor. . . Eller nä... Tar tillbaka de där. En äkta hora är bättre än en falsk liten biitch ;). 

 

Jag är ALLTID äkta, ba så ni vet! ^^ . But I have changed... Men de ska jag inte gå in på nu, hehe.

Har ni saknat mig? Haters, lovers, mina fina fans? ;). Jag har då saknat er, hihi <3. 

 

Vet ni vad mer jag HATAR?? I FUCKING HATE FJORTISAR & CIGG. BÅDA ÄR FAN LIKA VIDRIGA.

 

Det var allt från mig den här gången, men ska se till att blogga snart igen... Bye biitches ;). /Eran älskade Love Piink! ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards