Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Det du ... - 23 augusti 2011 17:04

Hej hej! Love Piink här såklart ;) .


jag tycker det är liite roligt mer er "haters" haha . . .

För ni är seriöst så dumma.

Självklart finns det människor som INTE vill vara fet och inte har valt det medvetet. Klart att jag vet att sjukdomar KAN ligga bakom detta . . .


Såna skyller jag inte på, dom är det synd om som faktiskt vill gå ner i vikt men inte kan eller så är det extra svårt för dom & så för att det kanske ligger något slags sjukdom bakom deras övervikt . . .


Men ni som faktiskt väljer att vara ful och fet...


Genom att trycka i er choklad, godis, chips, läsk bland annat & så vidare . . .

Ni får faktiskt skylla er själva att ni faktiskt VÄLJER att må dåligt bland annat

men framför allt att faktiskt vara ful och fet...


Ni borde seriöst skämmas över er själva och ist för att kommentera onödiga kommentarer och hacka på mig

så kan ni väl åtminstone försöka att förstå

det ni utsätter er själva för . . . 

Det får ni skylla er själva för det & stå för det!


Aja hur som helst . . . Sluta missförstå mig och komma hit och hacka på mig!

För jag står för det jag säger & det är sanningen:


Det är inte acceptabelt att välja vara ful och fet...

Ni får skylla er själva om ni dör av fetma för det är inte mitt problem 

egentligen ;) . 

Det är ER jag tkr synd om bara . . .


  / Love Piink.













Ovido - Quiz & Flashcards